Monday 18 April 2011

Selamar datang ke TUNJONGgallery....

Kepada pembaca dan pelayar blog yang tercinta, selamat datang ke 'TUNJONGgallery'.Dalam blog ini anda akan dapat mengikuti perkembangan semasa yang mendatangkan faedah serta menanam minat juga melakarkan bakat anda yang terpendam. Apa yang akan saya isi dan lampirkan dalam blog ini adalah gambar-gambar gubahan bunga serta hiasan pelamin Melayu,Iindia dan Cina. Anda akan dapat membezakan apa yang diingini serta yang tidak diingini oleh ketiga-tiga kaum dalam majlis perlahwinan mereka, terutamanya melibatkan tatahias juga decorasinya.' TUNJONG galery' juga akan memaparkan lukisan diatas kanvas dengan mengunakan cat arcalic dan cat minyak, saya pastinya ianya akan memberikan idea untuk anda selaku peminat seni untuk menghasilkan idea yang seterusnya.

Tidak ketinggalan juga saya akan mengulas setiap filem yang di tonton, pasti seronokkan, kepada mereka yang suka mengkritik, jom kita sembang-sembang dalam ruangan' Kritiklah ual'.

Tidak lupa juga, saya akan menulis skrip dan cerpen pendek untuk dibaca dan dtafsirkan bersama. Saya pasti ada diantara anda, memang gemar menulis. Tulislah apa sahaja, kerana hasil dari penulisan itu, pasti kita akan menemui seninya, yang malah boleh dikomersialkan. Anda pastikan.

No comments:

Post a Comment